ESI Group’s wetenschappelijke expertise opnieuw bekroond

Ruben Ibanez, lid van de wetenschappelijke afdeling van de ESI-groep, erkend in Frankrijk en Spanje voor zijn werk op het gebied van modellering en simulatie

PARIJS--()--ESI Group, een wereldspeler in virtuele prototyping-software en -diensten voor de sector is verheugd aan te kondigen dat Dr. Ruben Ibanez, onderzoeker bij de leerstoel Create ID gehost door ESI Group en École nationale supérieure d’arts et métiers (ENSAM) en lid van de Wetenschappelijke Afdeling van de ESI-groep, heeft de prijs gewonnen voor het beste proefschrift in computationele mechanica in zowel Frankrijk als Spanje.

Deze zeldzame prijzen getuigen van het talent en de uitmuntendheid van Ruben Ibanez en van het onderzoek dat hij heeft uitgevoerd. Zijn werk bevordert de ontwikkeling van het hybride paradigma dat op fysica gebaseerde modellen combineert met gegevensgestuurde modellen, waarbij de laatste op zijn beurt de gegevens “slimmer” maakt.

ESI Group
Florence Barré