Rainer Hepberger sluit zich aan bij William Blair’s healthcare investment banking team in Londen

Voortzetting van de uitbreiding van het Europese investeringsbankwezen

CHICAGO & LONDON--()--William Blair, een vooraanstaande wereldwijde boutique met expertise in investment banking, investment management en private vermogensbeheer, kondigde vandaag de aanstelling van Rainer Hepberger aan als managing director. Dhr. Hepberger wordt lid van het investment banking-team van het bedrijf en zal gevestigd zijn in het kantoor in Londen.

“Onze investment banking-adviesactiviteiten in Europa blijven groeien en we streven ernaar om in ons hele team het talent van het hoogste niveau te hebben om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. In lijn hiermee zijn we zeer verheugd om onze gezondheidszorgcapaciteiten te verbeteren met Rainer die ons team komt versterken, ”aldus Anu Sharma, hoofd van European Investment Banking.

Tony Zimmer
William Blair & Company, L.L.C.
312-364-8611
tzimmer@williamblair.com

Tony Zimmer
William Blair & Company, L.L.C.
312-364-8611
tzimmer@williamblair.com