Prometric breidt leiderschapsteam uit met benoeming van nieuwe Chief Client Officer en Chief Marketing Officer

Sean Burke en Brooke Smith treden toe tot Prometric en brengen ervaring en innovatie in een veranderende markt

BALTIMORE--()--Prometric LLC (“Prometric”), een wereldleider in testontwikkeling, testaflevering en kandidaatservices, heeft vandaag twee nieuwe benoemingen aangekondigd voor hun leiderschapsteam. Sean Burke is bij het bedrijf gekomen als Senior Vice President en Chief Client Officer. Brooke Smith is bij het bedrijf gekomen als Senior Vice President en Chief Marketing Officer.

“Het toevoegen van deze twee ervaren managers aan ons leiderschapsteam is een demonstratie van onze voortdurende focus op onze klanten en onze toewijding om te investeren in de groei en evolutie van de beoordelingsmarkt”, aldus Roy Simrell, Prometric’s President en Chief Executive Officer. “Onder hun leiding zullen we ons werk versnellen door innovatieve producten en diensten van hoge kwaliteit te leveren die voorzien in veranderende marktbehoeften, inclusief veilige en betrouwbare levering van assessments op elk platform overal ter wereld. Onze missie is om de meest betrouwbare assessmentpartner van de assessmentsector te zijn voor ‘s werelds toonaangevende beroepsverenigingen, licentie- en referentie-organisaties en bedrijven. ”

Media Contact:
Tom Warren