Henley & Partners: Strategische investeerders streven naar vermogensbehoud op lange termijn door middel van Europese vastgoedmigratie-investeringsprogramma’s

LONDEN--()--Ongekende en zeer volatiele mondiale omstandigheden die door de COVID-19-pandemie worden veroorzaakt, zetten vermogende particulieren ertoe aan het concept van veilige investeringswaarde opnieuw te beoordelen en hoe hun families en hun vermogen het beste kunnen worden beschermd tegen toekomstige schokken.

Het virus verwoest landen snel achter elkaar – van worstelende ontwikkelingslanden tot wereldreuzen, geen enkel land wordt gespaard. Tegen de achtergrond van een aanzienlijke verwachte instabiliteit, zijn investeerders met vooruitziende blik al bezig met hun postpandemische planning en evalueren zij hun vermogensportefeuilles opnieuw door ervoor te kiezen te diversifiëren via aan vastgoed gekoppelde investeringsmigratieprogramma’s.

Paddy Blewer
Group PR Director