Verimatrix herontwerpt zijn VCAS voor DVB uitzendbeveiliging oplossing met krachtige verbeteringen voor video-operators

VCAS 5 voor DVB moderniseert eenrichtingsnetwerken om kostenefficiënter te zijn, eenvoudiger te implementeren met een verbeterde eindgebruikersbeleving

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix, (Parijs: VMX), voorheen bekend als Inside Secure, een wereldwijde leverancier van innovatieve, klantvriendelijke cyberbeveiligingsoplossingen die inhoud, apparaten, software en applicaties beschermen , kondigde vandaag zijn onlangs opnieuw ontworpen uitzendbeveiliging oplossing VCAS ™ 5 voor DVB aan, gericht op eenrichtingsnetwerkexploitanten die op zoek zijn naar een geavanceerde beveiligingsoplossing die de migratie naar hybride en tweerichtingsdiensten vereenvoudigt.

VCAS 5 voor DVB is de eerste productrelease binnen de Verimatrix Video Content Authority System (VCAS) -familie als onderdeel van het nieuwe Gen5 cloud-ready platform van het bedrijf. VCAS 5 voor DVB is op maat gemaakt om te voldoen aan de vraag van klanten naar snelheid, aanpassingsvermogen, schaalbaarheid en kostenbesparingen. Door een volledig verbonden of altijd beschikbare ervaring met VCAS 5 voor DVB aan te bieden, kunnen operators abonnees ook een positieve gebruikerservaring bieden door onvoorziene scenario’s voor zwart scherm te voorkomen met hun set-top boxen.

Richard Vacher Detournière
General Manager & Chief Financial Officer