Maxon kondigt Cinema 4D S22 aan

Alleen-abonnementsversie biedt verbeterde UV-workflows en viewport-prestaties

FRIEDRICHSDORF, Duitsland--()--Maxon, de ontwikkelaars van professionele softwareoplossingen voor 3D-modellering, animatie en rendering, kondigde vandaag Cinema 4D Subscription Release 22 (S22) aan. De volgende generatie van Maxon's 3D-applicatie en eerste release voor alleen abonnementen biedt klanten vroege toegang tot enorme verbeteringen in prestaties en interactiviteit, waaronder tools voor het uitpakken en bewerken van UV-straling, verbeterde functionaliteit voor selectie- en modelleertools, organisatorische licenties voor volumeklanten en bijgewerkte viewport-technologie met ondersteuning voor Metal op macOS. Daarnaast heeft Maxon de pipeline-compatibiliteit van Cinema 4D met GLTF-export verbeterd, GoZ-integratie met Z-Brush verbeterd en ondersteuning voor op knooppunten gebaseerde materialen in FBX en Cineware. Cinema 4D S22 is onmiddellijk beschikbaar voor abonnementsklanten. Voor houders van een permanente licentie van Cinema 4D is later dit jaar een release gepland die de functies van S22 zal bevatten, evenals aanvullende verbeteringen.

Cinema 4D S22 Online Pers Kit

Vicky Gray-Clark