Bankera lanceert haar online bankplatform

VILNIUS, Litouwen--()--Bankera, een ambitieus project om een neobank voor het digitale tijdperk op te bouwen, is begonnen met het aanbieden van betaalrekeningen aan individuele en zakelijke klanten als een goedkoop, snel en gemakkelijk alternatief voor traditionele bankrekeningen. Individuele en zakelijke klanten die zich aanmelden voor de service kunnen al genieten van speciale Europese IBAN-accounts om geld te verzenden en ontvangen via SEPA- en SWIFT-overschrijvingen.

Het volledige proces voor het openen van een externe account vindt online plaats en kan snel worden voltooid vanuit uw luie stoel. De service van Bankera biedt ook 24/7 ondersteuning.

Bankera is in wezen gericht op het aanbieden van betalingsdiensten aan mensen en bedrijven die betrokken zijn bij digitale bedrijven en ziet het als een groeiende maar onderbediende niche vanwege zijn nieuwigheid en unieke details die niet goed worden begrepen door meer conservatieve instellingen. Bij Bankera zijn klanten welkom om geld te ontvangen van cryptocurrency-uitwisselingen, partnerprogramma’s of inkomsten uit hun commerciële online activiteiten.

Nadat we in 2013 een digitaal bedrijf zijn begonnen, hebben we gezien dat betalingsoplossingen die worden aangeboden voor nieuwe soorten online zaken, zoals cryptocurrency, aangesloten of digitale marketingbedrijven en hun klanten zeer beperkt zijn en meestal worden aangeboden door kleine nichespelers, die dat niet doen duren lang. We wilden een betalingsdienstaanbieder bouwen, die wij, onze klanten en partners konden vertrouwen en zeker weten dat deze er is om te blijven. Daarom zien we Bankera als een natuurlijke groei en een verticale integratie in onze digitale bedrijven, maar ook als een kans om onze bestaande klanten te verkopen met fiat-betalingsopties. ” Vytautas Karalevičius, de mede-oprichter van Bankera, legde uit.

Ruta Cizinauskaite
+370 639 42012