Taulia lanceert Rapid Start-facturering om bedrijven te helpen die getroffen zijn door COVID-19

Oplossing kan binnen zeven dagen operationeel zijn

SAN FRANCISCO--()--Taulia, de leider in technologieoplossingen voor werkkapitaal, heeft vandaag de lancering van Rapid Start Invoicing aangekondigd. Rapid Start Invoicing, dat binnen zeven dagen kan worden geïmplementeerd, helpt bedrijven om op de verstoring te reageren door hun leveranciers de mogelijkheid te bieden om facturen elektronisch in te dienen en het bedrijf in staat te stellen de crediteurenprocessen (AP) op gang te houden en facturen op tijd te betalen.

De sluiting van shared services centers en BPO’s heeft ertoe geleid dat bedrijven geen papieren facturen meer kunnen verwerken, waardoor de AP-processen van bedrijven worden verstoord en betalingen aan leveranciers worden voorkomen. Als directe reactie op deze sluitingen en als onderdeel van onze inzet om bedrijven te ondersteunen via COVID-19, creëerde Taulia de Rapid Start Invoicing-oplossing die nu beschikbaar is en klanten onmiddellijk aan boord kunnen.

“Ik ben enorm dankbaar voor ons team dat snel heeft kunnen reageren op de specifieke behoeften van onze klanten. Effectieve AP-processen bieden bedrijven toegang tot contant geld om bestellingen uit te voeren en werknemers vast te houden tijdens de COVID-19-crisis. De Rapid Start Invoicing-oplossing helpt bedrijven hun AP-processen te digitaliseren en op tijd of zelfs eerder te betalen ”, zegt Brady Cale, CTO, Taulia.

Mary Arrizza
Marketing Communications Associate