Edwards bewezen nEXT turbomoleculaire pompen zijn nu beschikbaar met verhoogde pompsnelheden en prestatieverbeteringen

Edwards breidt zijn assortiment nEXT-turbomoleculaire pompen uit met twee grotere varianten, voor snellere pompsnelheidprestaties en uitstekende compressieverhoudingen voor verbeterde cyclustijden en lage einddrukken.

BURGESS HILL, Engeland--()--Edwards lanceert twee nieuwe varianten op de nEXT-reeks turbomoleculaire pompen, de nEXT730 en nEXT930, met een pompsnelheid van 730 l / s en 925 l / s voor stikstof in de nEXT-reeks. Deze pompen zijn bij uitstek geschikt voor klanten die hogere prestaties, verbeterde cyclustijden en verminderde bedrijfsdrukken nodig hebben. De pompen werken in elke richting voor flexibiliteit in gebruik, en met het compacte ontwerp en de geïntegreerde controllerinstallatie is het nog nooit zo eenvoudig geweest.

Debbie Thompson – Communications Manager
Debbie.Thompson@edwardsvacuum.com