Biolytic introduceert de Dr. Oligo 768XLc DNA RNA synthesizer – synthetiseren van 768 Oligo’s is net sneller geworden

Biolytic Introduces the Dr. Oligo 768XLc DNA RNA Synthesizer - Synthesizing 768 Oligos Just Got Faster (Photo: Business Wire)

FREMONT, Californië--()--Biolytic Lab Performance Inc. onthulde zijn nieuwe oligo-synthesizer, de Dr. Oligo 768XLc, het meest commercieel geavanceerde platform voor nucleïnezuursynthese met hoge doorvoer. Ontworpen om te worden gebruikt in zowel R & D- als productiefaciliteiten, past het in de behoeften van organisaties die zich richten op diagnostische en therapeutische toepassingen voor verschillende virussen, ziekten en aandoeningen waarbij grote hoeveelheden uniek DNA en RNA cruciaal zijn voor hun producten, diensten en lopend onderzoek.

Further information, contact:
James Demmitt, Biolytic Lab Performance, Inc.
Senior Vice President of Marketing
JamesDemmitt@biolytic.com
+1 510-795-1142

Further information, contact:
James Demmitt, Biolytic Lab Performance, Inc.
Senior Vice President of Marketing
JamesDemmitt@biolytic.com