De heer Pradeep Ramamurthy treedt toe tot OpenGate Capital als Co-Head of Investor Relations

OpenGate ondersteunt inspanningen van investeerdersrelaties met toevoeging van vaste professional

LOS ANGELES--()--OpenGate Capital, een wereldwijde private equity-onderneming, heeft vandaag aangekondigd dat de heer Pradeep Ramamurthy is toegetreden als Co-Head of Investor Relations. Gevestigd in het kantoor in Los Angeles, en zal hij samenwerken met OpenGate’s oprichter en CEO, Andrew Nikou, evenals Alanna Chaffin, OpenGate’s Co-Head of Investor Relations en Communications, om de partnerschappen van het bedrijf met institutionele investeerders te versterken en te verdiepen.

Ramamurthy heeft bijna tien jaar ervaring op het gebied van private equity met een achtergrond in merkopbouw, productontwikkeling en volledige investeringsrelaties met investeerders. Voordat hij bij OpenGate kwam, adviseerde hij klanten in de VS, Azië en Afrika over productontwikkeling en kapitaalstrategie als algemeen directeur van Cauvery, een in San Francisco gevestigd adviesbureau. Hij was ook algemeen directeur bij The Abraaj Group, een private-equityfirma die investeerde in opkomende markten. Voorafgaand aan zijn private equity-carrière bekleedde Ramamurthy senior operationele en managementfuncties bij het Witte Huis, het US Agency for International Development en de US Intelligence Community.

OpenGate Media Contacts
Alanna Chaffin