Scientist.com en HealthEconomics.Com werken samen om online sourcing van gezondheidseconomie en resultatenonderzoek (HEOR) en real world evidence (RWE) mogelijk te maken

De HEOR & RWE-marktplaats verbindt kopers en verkopers van HEOR en RWE

SAN DIEGO--()--Scientist.com, de toonaangevende marktplaats voor uitbesteed onderzoek in de farmaceutische industrie, werkt samen met HealthEconomics.Com, ‘s werelds toonaangevende Connected Community ™, om wereldwijde belanghebbenden in de HEOR- en RWE-gemeenschap en de farmamarkt samen te brengen. Scientist.com en HealthEconomics.Com hebben de HEOR & RWE-marktplaats gecreëerd, een virtueel platform dat onderzoekers die op afstand werken, kunnen gebruiken om HEOR en RWE te evalueren en aan te schaffen bij honderden wereldwijde leveranciers.

“Het is absoluut noodzakelijk dat medische onderzoekers hun onderzoeksprojecten kunnen voortzetten terwijl ze zijn afgezonderd tijdens de Covid-19-pandemie”, aldus Kevin Lustig, Ph.D., CEO en oprichter van Scientist.com. “Door samen te werken met HealthEconomics.Com om een virtuele marktplaats voor HEOR en RWE te creëren, zal kritisch onderzoek kunnen worden voortgezet ondanks wijdverbreide onderdakorders.”

Sean Preci
Director of Communications