Interactive Brokers Group doneert 5 miljoen dollar om te helpen bij de respons op het coronavirus

GREENWICH, Conn.--()--Als reactie op de ongekende behoeften die zijn ontstaan door de COVID-19-pandemie, heeft Interactive Brokers Group, Inc. (Nasdaq: IBKR) $ 5 miljoen toegezegd om te helpen bij het verstrekken van voedsel en ondersteuning voor mensen die gewond zijn geraakt door het coronavirus in de Verenigde Staten en om medische oplossingen te bieden.

De toezegging van IBKR van $ 5 miljoen zal:

• Financiële subsidies verstrekken aan lokale en nationale organisaties om te helpen voorzien in de grootste behoeften van onze gemeenschappen en ter ondersteuning van de eerstelijnsorganisaties die werken aan de behandeling en beheersing van COVID-19.
  • Bijdragen aan de inspanningen om nieuwe en bestaande geneesmiddelen voor preventie en behandeling van COVID-19 te versnellen en te evalueren.

“We hebben het geluk dat we onze activiteiten continu kunnen uitvoeren, via externe toegang voor onze werknemers wereldwijd en onze geautomatiseerde systemen”, aldus Milan Galik, President en Chief Executive Officer van Interactive Brokers. ”We hopen in deze moeilijke tijd diegenen te helpen die dit het meest nodig hebben.”

For Interactive Brokers Group, Inc.
Investors: Nancy Stuebe, 203-618-4070
Media: Kalen Holliday, 203-913-1369
media@ibkr.com

Release Summary

Interactive Brokers commits $5 million to assist efforts to provide food and support for people hurt by the coronavirus and advance medical solutions

For Interactive Brokers Group, Inc.
Investors: Nancy Stuebe, 203-618-4070
Media: Kalen Holliday, 203-913-1369