Luxoft, een DXC-technologiebedrijf, voltooit de overname van CMORE Automotive

ZUG, Zwitserland--()--Luxoft, een DXC Technology Company (NYSE: DXC), kondigde vandaag de voltooiing aan van de overname van CMORE Automotive, een onafhankelijke dienstverlener die zich toelegt op de ontwikkeling en validatie van AI-gestuurde mobiliteitssystemen.

Luxoft had op 5 maart 2020 een definitieve overeenkomst aangekondigd om CMORE Automotive over te nemen en kreeg op 24 maart 2020 de definitieve goedkeuring van de toezichthouder.

De acquisitie bouwt voort op de mogelijkheden van Luxoft op het gebied van datagestuurde ontwikkeling, testen en validatie van Autonomous Drive / Advanced Driver Assistance Systems (AD / ADAS) voor autonome functies van niveau 3 tot niveau 5 en versterkt het vermogen van het bedrijf om transformatieve AD / ADAS-programma’s te ontwerpen en uit te rollen voor klanten op schaal.

Brian Marr, Marketing and Communications, +1.206.920.4766, bmarr@luxoft.com
Richard Adamonis, Corporate Media Relations, +1.862.228.3481, radamonis@dxc.com
Frank Hurteau, Corporate Media Relations, +1.703.582.4665, fhurteau@dxc.com
Shailesh Murali, M&A and Investor Relations, +1.703.245.9700, shailesh.murali@dxc.com