Carbios kondigt de publicatie aan van een artikel over de enzymatische recyclingtechnologie in het prestigieuze wetenschappelijke tijdschrift Nature

• Deze publicatie schetst het bedrijfseigen proces voor het omzetten van plastic afval in nieuwe flessen – een doorbraak naar een circulaire economie

CLERMONT-FERRAND, Frankrijk--()--CARBIOS (Euronext Growth Paris: ALCRB) (Paris: ALCRB), een bedrijf dat pioniert in nieuwe bio-industriële oplossingen om de levenscyclus van plastic en textielpolymeren opnieuw uit te vinden, kondigt de publicatie aan van een artikel in het prestigieuze wetenschappelijke tijdschrift Nature, getiteld “ An engineered PET-depolymerase to break down and recycle plastic bottles”. Aan dit artikel is bijgedragen door wetenschappers van Carbios en van de gerenommeerde academische partner van het bedrijf, het Toulouse Biotechnology Institute 1 (TBI).

CARBIOS
Benjamin Audebert