Veeva kondigt allianties aan voor Digital Field Engagement

Veeva ontwerpt digitale strategie├źn en implementatieroutekaart om veldteams te helpen beter in contact te komen met zorgprofessionals

Veeva gaat allianties aan met Accenture, Deloitte en andere partners om sectorbrede initiatieven voor digitale transformatie mogelijk te maken en klanten snel aan de slag te krijgen

BARCELONA, Spanje--()--Veeva Systems (NYSE: VEEV) heeft vandaag branche-allianties aangekondigd om de sectorbrede verschuiving naar digitaal engagement te versnellen. Samen met Accenture, Deloitte en andere alliantiepartners helpt Veeva life sciences-bedrijven bij het ontwerpen en implementeren van nieuwe digitale engagementstrategie├źn. Het Digital Field Engagement-aanbod zal de sector helpen digitale kanalen, zoals vergaderingen op afstand, virtuele evenementen en e-mail, te gebruiken als de belangrijkste manier voor buitendienstmedewerkers om contact te leggen met zorgprofessionals.

Roger Villareal
925-264-8885