Nieuw uitvoerend rapport over hoe de leiders zijn geslaagd bij de strategische transformatie in transformatieve tijden

PHILADELPHIA--()--Brightline™ Initiative onderzoekt de correlatie tussen succesvolle strategie-implementatie en transformatie om bedrijfsleiders te helpen bij de transformatie.

Het faalpercentage bij het implementeren van initiatieven voor organisatieverandering is duur en onhoudbaar voor onze samenleving. Het Project Management Institute (PMI) onthult dat de kosten van mislukte transformatie-inspanningen ongeveer $ 2 biljoen per jaar bedragen. Om erachter te komen wat organisaties nodig hebben om te slagen, voerde Brightline een uitgebreide studie uit met meer dan 1.000 wereldwijde C-level executives in verschillende sectoren om te begrijpen wat er nodig is voor leiders om succesvolle transformatieprogramma’s te stimuleren.

Brightline Initiative:
Dr. Edivandro Carlos Conforto