Airship biedt gratis webmeldingen aan bedrijven

Met eenvoudige implementatie helpen webmeldingen merken om klanten op de hoogte en betrokken te houden tijdens de COVID-19-pandemie

PORTLAND, Ore.--()--Klantbetrokkenheidsbedrijf Airship heeft vandaag aangekondigd dat het zijn webmelding oplossing 90 dagen gratis beschikbaar stelt voor bedrijven. Het aanbieden van webmeldingen voor iedereen biedt een nieuwe mogelijkheid voor merken om effectief rechtstreeks met hun klanten te communiceren – vooral belangrijk in kritieke tijden zoals de COVID-19-pandemie.

Airship-webmeldingen helpen merken hun klanten in realtime te bereiken via mobiele en desktopbrowsers, zelfs als ze niet actief zijn op de website of in hun webbrowser. De service stelt merken in staat om alle essentiële informatie die ze op dit moment met klanten willen delen, te communiceren, zoals openingstijden, contactloze bezorgdiensten, orderstatus en algemene bedrijfsupdates. Webmeldingen zijn voor bedrijven van elke omvang eenvoudig in te schakelen – met minimale benodigde ontwikkelingsbronnen – en bieden goed zichtbare berichten aan klanten die mogelijk extra kanalen voor merkcommunicatie willen.

Danielle Stickler
Mission North