NAGA wordt winstgevend – recordomzet van Eur 7 miljoen met een nettowinst van Eur + 2,1 miljoen voor het eerste kwartaal

• Sterkste kwartaal in de geschiedenis van het bedrijf
  • Volume, transacties en klantstortingen op nieuwe recordniveaus
  • Sterk EBITDA-, EBIT- en nettowinstresultaat

HAMBURG, Duitsland--()--De NAGA Group sloot het eerste kwartaal van 2020 af met een voorlopig recordresultaat van Eur 7 miljoen omzet (Q1 / 2019: EUR 0,6 miljoen) en een voorlopige nettowinst van EUR + 2,1 miljoen (Q1 / 2019: verlies van EUR – 3,9 miljoen). De niet-geauditeerde EBITDA bedraagt EUR + 3,3 miljoen (Q1 / 2019: EUR – 2,8 miljoen), terwijl de niet-geauditeerde EBIT EUR + 2,2 miljoen bedraagt (Q1 / 2019: EUR – 3,9 miljoen). Met een recordhoogte van 1,2 miljoen transacties voor het kwartaal, werd ook een record handelsvolume van 23 miljard euro geregistreerd. Daarnaast stortten klanten meer dan 12,5 miljoen euro in het platform, het hoogste in een kwartaal. Het aantal actieve accounts is sinds het begin van het jaar verdubbeld, terwijl het aantal nieuwe registraties is verdrievoudigd.

Name: Benjamin Bilski
Tel: +49 (0)40 5247 79153