Verimatrix kondigt de integratie aan van watermerken aan de serverzijde met het Akamai Intelligent Edge Platform

Nieuwe samenwerking op het gebied van watermerken beschermt Akamai-klanten optimaal tegen bedreigingen van illegale videodistributie

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix, (Parijs: VMX), voorheen bekend als Inside Secure, een wereldwijde leverancier van innovatieve, klantvriendelijke cyberbeveiligingsoplossingen die inhoud, apparaten, software en applicaties beschermen, kondigde vandaag een samenwerking aan met Akamai, het intelligente edge-platform voor beveiliging en levering van digitale ervaringen, om wereldwijde watermerkmogelijkheden aan de serverzijde te bieden. Door Verimatrix server-side Watermarking te gebruiken die vooraf is geïntegreerd met Akamai’s Intelligent Edge Platform, kunnen klanten van Akamai profiteren van een zeer efficiënte, krachtige aanpak om ervoor te zorgen dat hun premium videocontent beschermd blijft.

Investor and media Investor Relations
Richard Vacher Detournière