GlobalLogic neemt Meelogic Consulting AG over, een Europees bedrijf in de gezondheidszorg en de autosector dat zich richt op software-engineeringdiensten

Het bedrijf voegt diepgaande en brede branche-expertise toe bij de uitvoering van de Europese uitbreidingsstrategie

SAN JOSE, Californië--()--GlobalLogic Inc., leider in Digital Product Engineering, kondigde vandaag aan dat het de overname heeft afgerond van Meelogic Consulting AG, een in Duitsland gevestigd softwarebedrijf met diepgaande expertise in gezondheidszorg, automotive , en andere belangrijke sectoren die een aanzienlijke digitale transformatie ondergaan. Deze acquisitie maakt deel uit van de doorlopende strategie van GlobalLogic om haar positie in snelgroeiende verticale markten te versterken door de mogelijkheden op het gebied van ontwerp, architectuur en software-engineering uit te breiden. Bovendien volgt Meelogic, met zijn uitzonderlijke reputatie in de regio DACH (Oostenrijk, Duitsland, Zwitserland), de andere recente acquisities van GlobalLogic om de algehele leveringsvoetafdruk in strategische Europese regio's te versterken.

GlobalLogic, Inc. (Global)
Heather Ailara