BitHull verovert ASIC-markt met nieuwe FPGA-miners

KOPENHAGEN, Denemarken--()--BitHull S.A. (www.BitHull.com) kondigt met genoegen de lancering aan van zijn twee nieuwe cryptominers BH Miner en BH Miners Box. Deze miners zijn gebouwd rond Field Programmable Gate Array of FPGA-miningtechnologie, de nieuwste doorbraak in cryptomining. FPGA-mining maakt gebruik van de nieuwe generatie FPGA-chips die in staat zijn om hoge hash-snelheid te leveren bij een laag stroomverbruik. Vanwege de uitstekende eigenschappen wordt verwacht dat FPGA-mining de ASIC-mining zeer binnenkort zal inhalen.

BH Miner en BH Miners Box zijn miners met meerdere algoritmen die in staat zijn om bitcoin, litecoin, ethereum en monero te minen. BH Miners Box is een box die 6 BH Miner units met elkaar verbindt. Hieronder worden de belangrijkste kenmerken van de twee miners genoemd.

Matias Milet
media@bithull.com