Kalray: informatie over Covid-19

GRENOBLE, Frankrijk--()--Kalray (Parijs: ALKAL) (Euronext Growth Parijs: ALKAL), een pionier in processors voor nieuwe intelligente systemen, deelt de status van zijn activiteit en de voortzetting van zijn activiteit na de verschillende gezondheidsmaatregelen die genomen zijn door de Franse regering.

De impact van de Covid-19-epidemie op Kalray’s onderzoeks- en ontwikkelingsactiviteit, die niet te afhankelijk is van zijn leveranciers, zal naar verwachting beperkt zijn en Kalray hoopt dat het zich aan zijn ontwikkelingsplan kan houden. De ontwikkelingsteams zijn volledig operationeel dankzij telewerk, dat werd ingesteld zodra de insluiting op maandag 16 maart in Frankrijk werd aangekondigd. Het bedrijf maakt tot op heden geen gebruik van technische werkloosheid.

INVESTORS
Eric BAISSUS