GN Hearing werkt samen met hoorzorgprofessionals om een baanbrekende telegezondheid-oplossing te lanceren: nieuwe innovatieve toegang voor thuis tot hoortoestellen en zorg

Mensen kunnen hun hoortoestellen nu comfortabel en veilig thuis krijgen met ReSound Assist Live-videovergaderingen van hun audicien.

• In het kader van COVID-19 biedt de versnelde lancering van ReSound Assist Live een nieuwe, baanbrekende manier om toegang te krijgen tot hoorzorg, waardoor de behoefte aan in-office bezoeken wordt verminderd in een tijd waarin oudere, meer kwetsbare bevolkingsgroepen worden geadviseerd om te blijven huis.
  • Geavanceerde tele-gezondheidszorg biedt het breedste scala aan hoorzorgdiensten thuis voor mensen met gehoorverlies, waardoor ze verbonden blijven met familie en gemeenschap.
  • Met de nieuwe oplossingen kunnen mensen, momenteel in de VS, in een drive-through setting of thuis een gehoortest afleggen, hoortoestellen kopen en ontvangen en laten aanpassen zonder dat ze de kliniek hoeven te betreden.

ReSound Assist Live 1 (Photo: Business Wire)

BALLERUP, Denemarken--()--GN Hearing, de wereldleider op het gebied van hoortoesteltechnologie, kondigde vandaag de introductie aan van ReSound Assist Live, een realtime video-ondersteunende hoorzorgdienst. In een tijd waarin ouderen, meer kwetsbare bevolkingsgroepen wordt aangeraden om thuis te blijven, stelt deze innovatieve tele-gezondheidsoplossing mensen in staat om, vanuit het comfort en de veiligheid van hun huis, contact op te nemen met hun audicien voor nieuwe hoortoestellen en zorg op afstand.

Press and the media
Marie Schleimann Nordlund