RELIEF THERAPEUTICS Holding SA kondigt de sluiting aan van haar aandelenruilovereenkomst met Sonnet BioTherapeutics, Inc. voor de verkoop van haar volledige dochteronderneming Relief Therapeutics SA

• RELIEF THERAPEUTICS Holding SA (ZES: RLF, “Relief Holding”) kondigt de sluiting aan van de bindende Share Exchange Agreement (“SEA”) voor de overname door Sonnet BioTherapeutics, Inc. (“Sonnet”), nu een dochteronderneming van Sonnet BioTherapeutics Holdings , Inc. (Nasdaq: SONN, “Sonnet Holdings”) van Relief Therapeutics SA (“Relief SA”), een dochteronderneming van Relief Holding, ondertekend op 12 augustus 2019
  • De sluiting was afhankelijk van de vervulling door Sonnet van bepaalde opschortende voorwaarden waaraan nu is voldaan
  • Op basis van de SEA-voorwaarden betaalde Sonnet aan Relief Holding aandelen van haar gewone aandelen die werden omgezet in 757.933 aandelen van beursgenoteerde gewone aandelen van Sonnet Holdings
  • Sonnet zal zijn reeds ingezette toezegging voortzetten om de klinische ontwikkeling van het middel van Relief SA, Atexakin Alfa (formulering met lage dosis Interleukin-6, IL-6, nu “SON-080”), te financieren voor de behandeling van perifere neuropathieën die zich voornamelijk richten op chemotherapie -Geïnduceerde perifere neuropathie (CIPN)
  • Relief Holding zal op haar beurt haar middelen richten op de snelle ontwikkeling van Aviptadil voor de gevolgen van COVID-19-infecties, in het bijzonder Acute Respiratory Distress Syndrome (“ARDS”)

GENEVA--()--RELIEF THERAPEUTICS Holding SA (ZES: RLF, “ Relief Holding“) kondigt vandaag de sluiting aan van de bindende Share Exchange Agreement (“ SEA“) voor de overname door Sonnet BioTherapeutics, Inc. (“ Sonnet“) , nu een dochteronderneming van Sonnet BioTherapeutics Holdings, Inc. (voorheen bekend als Chanticleer Holdings, Inc.) (Nasdaq: SONN, “ Sonnet Holdings“) van Relief Therapeutics SA (“ Relief SA“), een dochteronderneming van Relief Holding, ondertekend op 12 augustus , 2019. Dientengevolge verwerft Sonnet alle uitstaande aandelen van Relief SA die een volledige in Genève gevestigde dochteronderneming van Sonnet wordt. Als tegenprestatie betaalde Sonnet aan de aandelen Relief Holding van haar gewone aandelen die werden omgezet in 757.933 aandelen van de gewone aandelen van genoteerde Sonnet Holdings. Dit aantal verschilt van de 7.111.947 aandelen die oorspronkelijk waren aangekondigd toen de Sonnet-aandelen werden omgezet in Sonnet Holdings-aandelen in de recente fusie die op 1 april 2020 werd afgesloten in een verhouding van ongeveer 0,106572 Sonnet Holdings-aandelen per Sonnet-aandeel, rekening houdend met een omgekeerde aandelensplitsing door Sonnet Holdings onmiddellijk voorafgaand aan de fusie in de verhouding 26: 1.

Investor Contact
RELIEF THERAPEUTICS Holding SA