Verimatrix introduceert embedded DRM om point-to-point bescherming te bieden voor online en offline videoweergave op elk apparaat

Systeemintegrators en apparaatleveranciers kunnen ervoor zorgen dat premium contentdistributie voldoet aan de branchnormen door veilige ‘handshakes’ tussen apparaten en beeldschermen in de buurt mogelijk te maken.

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix, (Parijs:VMX) (Euronext Parijs: VMX), voorheen bekend als Inside Secure, een wereldwijde leverancier van innovatieve, klantvriendelijke cybersecurity oplossingen die video content, endpoint apparaten, software en applicaties beschermen, heeft officieel Verimatrix Embedded DRM geïntroduceerd, een nieuwe toolkit om de implementatie en integratie van embedded video security oplossingen te ondersteunen. Verimatrix Embedded DRM maakt deel uit van het Verimatrix Video Content Authority System (VCAS ™) en biedt punt-tot-punt bescherming om de hiaten aan te pakken die optreden wanneer video-inhoud wordt geleverd buiten de gewone tv-, computer- of mobiele apparaatverbindingen. Premium-inhoud, zoals Hollywood-films, vereist bijvoorbeeld een veilige verbinding tot aan een compatibel beeldscherm, zoals een videospeler in een vliegtuig dat is aangesloten op de videodisplays op elke passagiersstoel. Het niet versleutelen van de ‘handdruk’ van de speler naar elk scherm kan een schending van de naleving en een gat in de inhoudsbescherming zijn.

Investor and media contacts

Richard Vacher Detournière