Western Union breidt haar digitale diensten uit

Western Union blijft digitale diensten en accountuitbetaling uitbreiden tijdens COVID-19 pandemie; Nu in 75 landen met uitbetaling in 200 landen wereldwijd

DENVER--()--Western Union (NYSE: WU), een leider in grensoverschrijdende en cross-currency geldbewegingen, kondigde vandaag de uitbreiding aan van zijn digitale geldtransferservices, het snelst groeiende onderdeel van zijn bedrijf in 2019, aan meer dan 75 landen, en uitbetaling aan een wereldwijd netwerk van vier miljard accounts en portemonnees in 100 landen, naast een uitgebreid netwerk van agenten in 200 landen en gebieden.

Western Union Global Communications: Pia De Lima; Pia.DeLima@westernunion.com +1 (954) 260-5732

Western Union Americas: Margaret Fogarty; maragaret.fogarty@wu.com

Western Union Middle East & Africa: Mohamed El Khalouki; Mohamed.ElKhalouki@wu.com

Western Union Asia-Pacific: Karen Santos; Karen.Santos2@westernunion.com