Gebruik van Qumu cloud spikes als overgang van bedrijven naar videocommunicatie als reactie op COVID-19-beperkingen

Gebruik van toonaangevend videoplatform in piektijden met meer dan 30x gestegen, aangezien organisaties haast maken om interne en externe communicatie in persoon te vervangen door video

MINNEAPOLIS--()--Qumu, de toonaangevende leverancier van Enterprise Video as a Service (EVaaS) ™ -technologie voor de intelligente onderneming, onthulde dat het gebruik van zijn cloudgebaseerde enterprise video-oplossing meer dan 30x hoger is dan normaal tijdens piekuren . Dit toegenomen gebruik is het resultaat van het wereldwijde klantenbestand van het bedrijf dat is gemobiliseerd om duizenden – en in veel gevallen tienduizenden – gelijktijdige videogebruikers te ondersteunen, aangezien ze werken onder reisbeperkingen en een verplicht thuiswerkbeleid.

Eric Rudolf
Vice President of Marketing