i2c benoemt bankmanager Tracy Seng om klantensucces te leiden

Bekroonde veteraan in financiële dienstverlening ter ondersteuning van de uitbreiding van i2c in de Verenigde Staten en de rest van de wereld

i2c Inc. Appoints Tracy Seng EVP, Head of Global Client Success (Photo: Business Wire)

REDWOOD CITY, Californië--()--i2c Inc., een toonaangevende leverancier van betalings- en open banking-technologie, heeft vandaag de benoeming aangekondigd van bankveteraan Tracy Seng als EVP, Head of Global Client Success bij i2c, verantwoordelijk voor het leiden van accountbeheer , programmabeheer en adviesdiensten om klanten te helpen hun bedrijf te laten groeien en bottom-line inkomsten en winstgevendheid te leveren. Seng komt bij i2c van Wells Fargo, waar zij en haar accountmanagementteam in 2018 en 2019 de Stevie-awards hebben gewonnen, evenals de People’s Choice Stevie Award voor Customer Service Department of the Year 2020. Seng rapporteert aan i2c-president Jim McCarthy en is gevestigd op het hoofdkantoor van i2c in Silicon Valley.

Jessica Kersey
Vice President, Marketing Communications