Ingram Micro Cloud biedt Microsoft resellers nieuwe ondersteuning met Office 365 rebranding

IRVINE, Californië--()--Ingram Micro Cloud heeft vandaag informatie en programma’s aangekondigd om resellers te helpen hun klanten gemakkelijk en succesvol te helpen bij het navigeren door de recente rebranding van de Office 365 SMB-abonnementen van Microsoft Inc.

Ingram Micro Cloud breidt onze partners twee nieuwe incentives uit: 30 dagen gratis voor nieuwe Microsoft 365-stoelen die zijn gekocht via Cloud Marketplace (in bepaalde markten), evenals gratis e-mail- en gegevensmigratie naar Microsoft 365.

Microsoft 365 is de productiviteitswolk die is ontworpen om gebruikers te helpen bereiken wat belangrijk is, in werk en privé, met de beste Office-apps, intelligente cloudservices en geavanceerde beveiliging. De Microsoft-teams zullen ook in de toekomst deel uitmaken van de groep, waardoor ze op afstand kunnen werken, wat vooral in de huidige omgeving van groot belang is. Office 365 MKB-bedrijfsplannen worden vanaf 21 april 2020 omgedoopt tot Microsoft 365-bedrijfsplannen. De bijgewerkte naam voor Office 365 Business Essentials, Office 365 Business Premium, Microsoft 365 Business en Office 365 Business zal ook worden weerspiegeld op Ingram Micro Cloud Marketplace effectief 21 april 2020. We moedigen alle partners aan om tegen die tijd de nieuwe naamgevingsconventies te gaan gebruiken.

Global Media Contact:
David Yang