DeltaTrak kondigt nieuwe contactloze infraroodthermometer voor het voorhoofd aan als hulpmiddel bij coronaviruspreventie

PLEASANTON, Californië--()--DeltaTrak®, een toonaangevende innovator op het gebied van oplossingen voor koudeketenbeheer en temperatuurbewaking, kondigt de onmiddellijke beschikbaarheid aan van het nieuwe model 15004 contactloze infraroodthermometer voor het hoofd die dient als een waardevolle oplossing in de strijd tegen het Coronavirus. Een van de eerste stappen om kruisbesmetting te voorkomen, is het meten en screenen van personeel dat mogelijk koorts heeft, wat een van de belangrijkste symptomen is van COVID-19. De noodzaak om individuen te screenen die samenwerken in grote werkomgevingen is absoluut noodzakelijk om het risico van verspreiding van de infectie te verminderen. De nieuwe door de FDA en CE goedgekeurde infraroodthermometer voorhoofd biedt directe aflezingen zonder contact, waardoor het een ideale COVID-19-oplossing voor risicopreventie is.

“Met zoveel bezorgdheid over gezondheid en veiligheid op dit moment, was het belangrijk dat we een oplossing leverden die gebruikt kan worden om de lichaamstemperatuur snel en veilig te meten in grote groepen”, zegt Frederick Wu, President en CEO van DeltaTrak. “Onze focus ligt op het presenteren van zinvolle oplossingen voor de huidige pandemische omstandigheden voor bedrijven die we over de hele wereld bedienen. We zijn van mening dat deze nieuwe contactloze infraroodthermometer voor het voorhoofd van groot belang zal zijn bij het uitvoeren van de dagelijkse preventieve beschermingsmaatregelen die we moeten nemen om kruisbesmetting te minimaliseren en maximale veiligheid voor ons allemaal in elke gemeenschap tijdens deze moeilijke tijd.”

Linda Ng
DeltaTrak, Inc.