Diligent biedt naadloze toegang tot videoconferenties op alle beheerplatforms van het bord om veilige, virtuele bestuursvergaderingen te garanderen terwijl het personeel op afstand schakelt

Nieuwe functionaliteit in Diligent Boards, BoardEffect en Community by Diligent vermindert de beveiligingsrisico’s die gepaard gaan met virtuele vergaderingen door met één klik toegang te bieden tot videoconferentieoplossingen

NEW YORK--()--Diligent heeft vandaag een nieuwe, veiligere manier van videoconferenties aangekondigd voor al haar boardmanagementtoepassingen – waaronder Diligent Boards voor ondernemingen, BoardEffect voor non-profitorganisaties en Community by Diligent voor scholen en lokale overheden – als bestuursvergaderingen en gevoelige leiderschapsgesprekken verschuiven naar een afgelegen setting vanwege de COVID-19-pandemie en als voorbereiding op de toekomst van werk.

Directeuren en leidinggevenden kunnen met één klik deelnemen aan vertrouwelijke virtuele vergaderingen vanuit de suite van veilige boardtoepassingen van Diligent, waardoor het risico wordt verkleind dat gepaard gaat met het delen van uitnodigingslinks naar onveilige apparaten op thuisnetwerken en persoonlijke e-mailaccounts die gemakkelijk kunnen worden onderschept. Toegang tot links naar virtuele vergaderingen binnen de platforms van Diligent omvat toonaangevende videotoepassingen zoals Zoom, WebEx en Go-To-Meeting.

Nicholas Koulermos
Diligent@5wpr.com