Moody’s levert $ 1 miljoen aan financiering voor COVID-19-noodhulp

NEW YORK--()--Moody’s Corporation (NYSE: MCO) heeft vandaag aangekondigd dat het een programma van $ 1 miljoen aan liefdadigheidsdonaties en andere steun zal financieren om de directe en langetermijnimpact van COVID-19 te helpen aanpakken. Moody’s zal haar bestaande filantropische partners ondersteunen om kleine bedrijven en onderwijssystemen te helpen en haar vrijwilligersprogramma’s voor werknemers opnieuw te configureren om gemeenschappen te helpen die het zwaarst door de pandemie worden getroffen.

“COVID-19 heeft een ongekende verstoring veroorzaakt van de gezondheid en de economische veiligheid van mensen over de hele wereld”, zegt Raymond McDaniel, President en CEO van Moody’s Corporation. “Moody’s Corporation en onze medewerkers zetten zich in om organisaties te helpen die in deze moeilijke tijd essentiële hulp en herstel bieden in lokale gemeenschappen.”

SHIVANI KAK
212.553.0298