Van de VS tot Frankrijk en van het VK tot Mexico, Bacardi leidt wereldwijde productie om het aanbod van handdesinfecterend middel voor lokale gemeenschappen te vergroten

Merken in het portfolio van het bedrijf, waaronder BACARDÍ®, MARTINI®, GRAY GOOSE®, BOMBAY SAPPHIRE®, DEWAR’S® en ANGEL’S ENVY®, verenigen zich om te helpen bij het produceren van meer dan 267.000 gallons (1,1 miljoen liter) handdesinfecterende middelen.

Bacardi Puerto Rico Provides Raw Materials for Hand Sanitizers - Photo Courtesy of Bacardi

HAMILTON, Bermuda--()--Familiebedrijf Bacardi heeft zijn inzet voor landen en merken uitgebreid om meer dan 267.000 gallons (1,1 miljoen liter) handdesinfecterende middelen te helpen produceren, aangezien de wereldwijde vraag het aanbod blijft overtreffen om het risico te verminderen van COVID-19. Deze week werken acht productievestigingen van Bacardi in de Verenigde Staten, Mexico, Frankrijk, Engeland, Italië en Schotland samen, na de aankondiging van vorige week dat Bacardi in Puerto Rico alcohol zou leveren om handdesinfecterende middelen te maken. Over de vestigingen leidt Bacardi zijn wereldwijde productiekracht, middelen en processen af ​​om de broodnodige alcohol te leveren die essentieel is voor de verhoogde productie van handdesinfecterende middelen.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier de volledige release: https://www.businesswire.com/news/home/20200325005615/en/

Jessica Merz, Director Global Corporate Communications, jmerz@bacardi.com
Andrew Carney, Director Global Corporate Communications, acarney@bacardi.com