Forter stelt verkopers in staat om zonder zorgen een concurrerend retourbeleid aan te bieden

Misbruik van retourzendingen kost Amerikaanse retailers jaarlijks $ 24 miljard

NEW YORK--()--Forter, de leider in fraudepreventie voor e-commerce, heeft vandaag de release van Forter Returns Abuse Protection aangekondigd. De nieuwe oplossing stelt verkopers in staat misbruikpraktijken te identificeren en te blokkeren, waardoor verkopers met vertrouwen een concurrerend beleid kunnen bieden dat hun klanten verwachten.

38% online shoppers geeft aan dat het retourbeleid een grote impact heeft op hun beslissing om bij een winkel te kopen. Bijna 1 op de 4 heeft een winkelwagentje verlaten vanwege slechte retourmogelijkheden en 31% van de consumenten zou na een moeilijke retourervaring niet meer bij een winkelier winkelen. Handelaren bieden een liberaal retourbeleid om te voldoen aan de stijgende consumentenverwachtingen in een steeds competitievere markt.

Jake Schuster
fama PR for Forter