HighWire versterkt de inzet voor de verspreiding van kennis tijdens COVID-19-epidemie

LOS GATOS, Californiƫ--()--Wetenschappelijk uitgever van technologie, HighWire, heeft aangekondigd dat het zich voortdurend zal inzetten om toegang tot kritieke informatie mogelijk te maken en de verspreiding van kennis tijdens de COVID-19-pandemie te ondersteunen.

De organisatie, die belangrijke informatieleveranciers ondersteunt en host, zoals WHO, BMJ, Cochrane en AAAS, heeft een robuust bedrijfscontinuĆÆteitsplan dat aan alle klanten is gecommuniceerd. HighWire is trots op het werk dat haar partners en klanten in deze ongekende tijd uitvoeren, ondersteund door de technologieplatforms van HighWire.

HighWire
Natalie Guest
nguest@highwirepress.com

Release Summary

HighWire enables access to critical information and supporting the dissemination of knowledge during the COVID-19 pandemic.

HighWire
Natalie Guest