250 bedrijven selecteren de CreditLens ™ oplossing van Moody's Analytics

NEW YORK--()--Moody's Analytics, een toonaangevende leverancier van financiële informatie, heeft vandaag aangekondigd dat meer dan 250 instellingen wereldwijd de CreditLens krediet lifecycle management oplossing hebben gekozen, minder dan een jaar na het bereiken van de drempel van 100 klanten.

Het CreditLens-platform is gebouwd op de nieuwste cloudgebaseerde technologie en helpt bedrijven hun commerciële kredietprocessen digitaal te transformeren om sneller en beter geïnformeerde beslissingen te nemen. Het past kunstmatige intelligentie en machine learning toe om procesautomatisering te vergemakkelijken en klanten te helpen hun efficiëntie te verbeteren, fouten te verminderen en workflows te stroomlijnen.

De oplossing heeft onlangs een SOC 2-attestrapport ontvangen dat bevestigt dat het voldoet aan de normen voor beveiliging en beschikbaarheid van het American Institute van Certified Public Accountants.

KATERINA SOUMILOVA
Moody’s Analytics Communications