Yokogawa wint opdracht om regelsysteem en veldinstrumenten te leveren voor gasgestookte elektriciteitscentrale in Turkmenistan

-Zorgen voor een stabiele stroomvoorziening aan markten over de hele wereld-

TOKIO--()--Yokogawa Electric Corporation (TOKYO: 6841) kondigt aan dat haar dochteronderneming Yokogawa Turkey Industrial Automation Solutions A.S. (Yokogawa Turkije) heeft een order binnengehaald voor het leveren van een regelsysteem en veldinstrumenten voor de Zerger-gascentrale in Turkmenistan. De bestelling werd ontvangen van Renaissance Heavy Industries, een groot bouwbedrijf in Turkije dat betrokken is bij de bouw van deze centrale voor Turkmenenergo, een staatsbedrijf in Turkmenistan. Dit is Yokogawa's eerste bestelling van controlesystemen voor een energiecentrale in dit land.

Yokogawa Electric Corporation
Public Relations, Integrated Communications Center