Verimatrix en Broadcom bundelen hun krachten om snelle implementatie van Android TV te ondersteunen met 4K / UHD-compatibiliteit

Vooraf geïntegreerde oplossing vermindert tijd en complexiteit voor leveranciers van set-top boxen en videoserviceproviders die overstappen op Android TV

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix (Paris: VMX) (Euronext Paris: VMX), voorheen bekend als Inside Secure, een wereldwijde leverancier van innovatieve, klantvriendelijke cyberbeveiligingsoplossingen die inhoud, apparaten, software en applicaties beschermen, en Broadcom heeft vandaag een nieuwe samenwerking aangekondigd om Android te stroomlijnen met TV set-top box (STB) implementaties. Door componenten van het Verimatrix Video Content Authority Systeem (VCAS ™) vooraf te integreren met Broadcom’s Android TV Platform, bieden de partners een snelle time-to-market voor elke videoserviceprovider die Android TV-streaming wil lanceren, inclusief 4K / UHD-services.

Investor and media contacts
Richard Vacher Detournière