Everbridge neemt cell broadcast technologie leider one2many over; Lanceert het eerste uniforme openbare waarschuwingsplatform in de branche dat COVID-19-pandemie wereldwijd bestrijdt

Het nieuwe hybride Public Warning System (PWS), waarvoor patent is aangevraagd, combineert Everbridge’s toonaangevende, locatiegebaseerde mobiele berichten met het beste aanbod van cell broadcasts om het coronavirus voor hele landen te verminderen en tegelijkertijd de regelgevingsrichtlijn van de Europese Unie (EU) voor 2022 te overschrijden

Loading media player...

Everbridge Public Warning: The only multi-channel platform for countrywide scale.

DEVENTER, Nederland & BURLINGTON, Mass.--()--Everbridge, Inc. (NASDAQ: EVBG), de wereldleider in critical event management ( CEM), heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf de toonaangevende wereldwijde leverancier van cell broadcast-oplossingen heeft overgenomen. voor veiligheidstoepassingen, one2many, om een ​​voor mobiel geoptimaliseerde, volledige levenscyclusoplossing te bieden voor het voldoen aan en overtreffen van EU-regelgeving en andere wereldwijde initiatieven voor landelijke alarmering van de bevolking. De combinatie creëert het grootste en enig openbare waarschuwingssysteem dat cell broadcast en adres-, groep- en locatiegebaseerde, meerkanaals-technologieën combineert. Het nieuwe hybride platform stelt landen in staat om te beschermen tegen coronavirus; updates delen over virale hotspots en best practices voor pandemieën; coördineren van eerstehulpverleners en zorgbronnen; tweerichtingsverkeer tot stand brengen met risicopopulaties; en beheer onderbrekingen van transport, onderwijs en andere kritieke diensten. Daarnaast biedt het platform ook beheerfuncties voor kritieke gebeurtenissen voor een breed scala aan bedreigingen, waaronder natuurrampen, terrorisme, cyber en andere veiligheidsevenementen.

Jeff Young
Everbridge