Everbridge lanceert COVID-19 Shield Software-as-a-Service (SaaS) en sjablonen voor snelle implementatie om mensen te beschermen en activiteiten te onderhouden te midden van pandemie

Volledig kant-en-klare COVID-19 Shield-software vermindert verstoring door coronavirus met speciaal gebouwde pandemische datafeeds, snelstart-sjablonen en geïntegreerde modules

Everbridge COVID-19 Shield visually correlates an organization’s people, facilities, assets, and supply chain routes with the latest intelligence on the impact of the virus. (Graphic: Business Wire)

BURLINGTON, Mass.--()--Everbridge, Inc. (NASDAQ: EVBG), de wereldleider in critical event management ( CEM), kondigde vandaag aan dat het bedrijf COVID-19 Shield heeft gelanceerd, een nieuwe set Coronavirus Protection Solutions ontworpen om de veiligheid van werknemers en klanten te beschermen, bedrijfsactiviteiten te onderhouden, toeleveringsketens te beschermen en kosten en aansprakelijkheden als gevolg van de wereldwijde coronaviruspandemie te verminderen. Steunend op 18 jaar ervaring op het gebied van crisisbeheer, verminderen de speciaal gebouwde pakketten van Everbridge de impact van coronavirus door gebruik te maken van het toonaangevende CEM-platform van het bedrijf, dat wereldwijd door meer dan 5.000 bedrijven wordt gebruikt, om organisaties te helpen hun risico’s te identificeren, hun personeelsbestand te beschermen en verstoringen te beheren. aan hun activiteiten en supply chain. Vanwege de snelle verspreiding van de uitbraak biedt Everbridge een Rapid Deployment-pakket voor overheden, bedrijven en zorginstellingen om de COVID-19 Shield-oplossingen binnen 48 uur te implementeren.

Jeff Young
Everbridge