OCP maakt de datum van de winst over het vierde kwartaal en het volledige jaar 2019 bekend

CASABLANCA, Marokko--()--OCP SA (“OCP” of de “Onderneming”), een wereldleider in de kunstmestsector, zal haar resultaten voor het vierde kwartaal en het volledige jaar 2019 op dinsdag 31 maart 2020 publiceren. De resultaten zal beschikbaar zijn voor houders van de obligaties van het bedrijf, gekwalificeerde institutionele kopers, effectenanalisten en marktmakers op het OCP Intralinks-portaal vanaf 9.00 uur EDT, 14.00 uur Marokko en Londense tijd (GMT + 1).

Het senior management van OCP organiseert een telefonische vergadering om de resultaten van het vierde kwartaal en het volledige jaar 2020 te bespreken om 10.00 uur EDT, 15.00 uur. Marokkaanse en Londense tijd (GMT + 1) op dinsdag 31 maart 2020 voor houders van de obligaties van het bedrijf, gekwalificeerde institutionele kopers, effectenanalisten en marktmakers.

OCP – Investor Relations
Ghita Laraki