Limelight voegt nieuwe serverloze computercapaciteit toe aan het Leading Edge services platform

Limelight EdgeFunctions nu in veldproeven met algemene beschikbaarheid gepland voor Q2

SCOTTSDALE, Ariz.--()--Nu kunnen ontwikkelaars hun code eenvoudig op Limelight’s wereldwijde edge-platform implementeren met EdgeFunctions, een nieuwe gedistribueerde serverloze computerfunctie. Na uitgebreide ontwikkeling en voltooiing van het alpha-testprogramma, heeft Limelight Networks, Inc. (Nasdaq: LLNW) vandaag aangekondigd dat EdgeFunctions in veldproeven is met verschillende klanten met geplande algemene beschikbaarheid in Q2.

Met een serverloze architectuur hoeven ontwikkelaars zich geen zorgen te maken over de onderliggende infrastructuur, zoals het inrichten en beheren van servers of runtimes die kostbaar en tijdrovend kunnen zijn. In plaats daarvan kunnen ze zich concentreren op het schrijven en implementeren van code om gebruikersapplicaties te creëren of te verbeteren.

Stephanie Epstein
SHIFT Communications