Bacardi Limited legt $ 3 miljoen vast ter ondersteuning van de bar- en restaurantbranche

# RaiseYourSpirits biedt financiële hulp en andere hulp aan degenen die getroffen zijn door de COVID-19-crisis

HAMILTON, Bermuda--()--Bacardi Limited, het grootste particuliere bedrijf in gedistilleerde dranken ter wereld, lanceerde vandaag #RaiseYourSpirits, een initiatief ter ondersteuning van bars en restaurants verzwakt door de sluiting van COVID-19. We zijn er kapot van om te zien hoe onze oude partners en vrienden hun levensonderhoud vrijwel van de ene op de andere dag verliezen, aangezien uit eten gaan, het nachtleven en entertainment over de hele wereld tot stilstand komen. Bacardi en onze merken, waaronder BACARDÍ®-rum, MARTINI®-vermouth & mousserende wijnen, GREY GOOSE-wodka, PATRÓN®-tequila, BOMBAY SAPPHIRE®-gin en DEWAR’S® Blended Scotch-whisky, beloven $ 3 miljoen USD aan financiële steun en andere steun om de mensen te helpen in de frontlinies van onze branche in deze onvoorstelbare tijd. Deze donatie komt bovenop de $ 1 miljoen USD die vorige week door ons merk PATRÓN® tequila is toegezegd.

Jessica Merz  jmerz@bacardi.com
Lisa Jedan  ljedan@bacardi.com