PDI kondigt een primeur in de branche aan, met mogelijkheden voor winkelclustering aan backofficesoftware voor gemakswinkels

Gemakswinkels die zaken doen in meerdere staten of landen, kunnen nu gecentraliseerde controle en zichtbaarheid behouden en tegelijkertijd de operationele flexibiliteit vergroten

ATLANTA--()--PDI (www.pdisoftware.com), een toonaangevende wereldwijde leverancier van bedrijfssoftwareoplossingen voor de detailhandel, groothandel in aardolie en logistiek, levert een nieuwe primeur in de branche door winkelclustermogelijkheden toe te voegen aan zijn backoffice software, PDI Envoy.

Met deze toevoeging kunnen multi-store gemakshandelaars hun locaties groeperen in zelfstandig opererende clusters die in één database op het thuiskantoor worden opgenomen. De functie is een game-changer voor convenience retailers die behoefte hebben aan gecentraliseerde controle, zichtbaarheid en rapportage en operationele flexibiliteit.

Cederick Johnson, PDI
+1 254.410.7600 I cjohnson@pdisoftware.com