Pegasus Development AG: samenwerking met het in het Verenigd Koninkrijk gevestigde chemische bedrijf Nuevo

Het juiste paard steunen in crisistijden: een toekomstgericht partnerschap tussen Pegasus Development AG en het Britse chemiebedrijf Nuevo

CHUR, Zwitserland--()--Restaurants en coffeeshops zijn gesloten. De deuren van winkelcentra en winkels blijven gesloten. De meeste productiefaciliteiten staan ​​stil of zijn in korte tijd aan het werk. Kortom: de economie staat stil.

Er zijn echter een aantal sectoren die sterk profiteren van de coronacrisis. De huidige grote vraag naar desinfecterende middelen speelt in op chemische, farmaceutische en biotechbedrijven. Het zijn juist deze bedrijven die de afgelopen weken een enorme verkoopboom hebben gekend. Door de enorme vraag hebben de meeste bedrijven in deze branche nu het probleem om hun productie op peil te houden. Geleidelijk aan raken alle bedrijven in de sector zonder ethanolvoorraad. Vanwege de explosieve vraag is deze grondstof momenteel erg moeilijk te verkrijgen, en zelfs als hij dat kan zijn, is hij extreem duur.

Pegasus Development AG
Roberto Spano