CORRECTIE EN VERVANGING VAN: Merrill Corporation kondigt rebranding aan bij Datasite

Nieuwe naam weerspiegelt de transformatie van het bedrijf en de focus op het gebruik van technologie om succes te genereren gedurende de gehele M & A-levenscyclus

MINNEAPOLIS, Minn.--()--Merrill Corporation, de toonaangevende technologieleverancier voor professionals in wereldwijde fusies en overnames (M&A), heeft vandaag haar bedrijfsrebranding bij Datasite®aangekondigd. De nieuwe merkidentiteit werd gecreëerd om de voltooiing van de digitale transformatie van het bedrijf in 2018 beter weer te geven, met inbegrip van het afstoten van de oude financiële printactiviteiten, om zich te concentreren op het wereldwijde, op SaaS gebaseerde technologieplatform voor de M&A-gemeenschap.

Naast een nieuwe bedrijfsnaam, logo en website heeft Datasite ook de branding van haar kernapplicaties bijgewerkt. De due diligence-applicatie van het bedrijf, voorheen bekend als DatsiteOne Diligence, is nu Datasite DiligenceTM, en haar applicatie voor het optimaliseren van het vroege fase asset marketingproces, voorheen bekend als DatasiteOne Marketing, is nu Datasite OutreachTM.

Laura Powers
Datasite