Met de nieuwste CloudBlue Connect-release kunnen bedrijven duizenden applicaties gebruiken zonder ontwikkelingsinspanning

Nieuwe functies en verbeteringen helpen bij het stroomlijnen en automatiseren van meer processen en het beheren van een uitgebreide productcatalogus

IRVINE, Californië--()--CloudBlue, een Ingram Micro-bedrijf, heeft vandaag de nieuwste update van CloudBlue Connect aangekondigd, een uniek catalogus- en kanaalautomatiseringsplatform.

Met de versnelde verspreiding van producten, kanalen, marktplaatsen en klanten, helpt CloudBlue bedrijven om te presteren voor de bedrijfsdoelen van vandaag en tegelijkertijd om te transformeren voor de kansen van morgen door snelheid op de markt te brengen en inkomsten te genereren voor alle producten, via alle kanalen.

“De nieuwste versie van CloudBlue Connect biedt klanten een nog grotere operationele efficiëntie en schaalbaarheid om hun bedrijf gemakkelijker te laten groeien”, zegt Tarik Faouzi, vice-president van CloudBlue. “Onze kernmissie is om klanten te helpen hun time-to-market en omzet te versnellen door meer bedrijfsautomatisering en continue innovatie.”

Global Media Contact:
David Yang