TDK sluit zich aan bij de Responsible Business Alliance

• RBA is een industriële coalitie die zich inzet voor maatschappelijk verantwoord ondernemen in wereldwijde toeleveringsketens
  • TDK zet zich in om de visie en missie van de RBA in de wereldwijde TDK-entiteiten te onderschrijven en haar CSR-activiteiten te versterken

TOKYO--()--TDK Corporation (TOKYO: 6762) kondigt aan dat het onlangs is toegetreden tot de Responsible Business Alliance (met hoofdkantoor in Virginia, Verenigde Staten; hierna “RBA”), ‘s werelds grootste bedrijfstakcoalitie die zich inzet voor maatschappelijk verantwoord ondernemen in het wereldwijde aanbod kettingen.
Als aangesloten lid van de RBA staat TDK volledig achter de visie en missie van de RBA en verbetert voortdurend haar eigen activiteiten in overeenstemming met de RBA-gedragscode. TDK zal ook haar eerstelijns leveranciers ondersteunen en aanmoedigen om hetzelfde te doen.

Contacts for regional media
Region: Global