Leiders in de cannabisindustrie wereldwijd verenigen zich om gezondheid en economische crisis aan te pakken

New Frontier Data host eerste virtuele wereldwijde stadhuis voor cannabis

WASHINGTON--()--Temidden van de wereldwijde COVID-19-uitbraak en de daaropvolgende annulering van wereldwijde conferenties, verenigt New Frontier Data, de autoriteit op het gebied van gegevens, analyse en business intelligence over de wereldwijde cannabisindustrie, marktleiders uit de vier hoeken van de wereld voor een eendaagse virtuele bijeenkomst om nieuwe realiteiten te bespreken voor een van ‘s werelds snelst groeiende industrieën. Global Cannabis Town Hall: Nieuwe economische realiteiten wordt virtueel gehouden op 2 april 2020 en wordt gepresenteerd in samenwerking met internationale partners ExpoCannaBiz (Latijns-Amerika), CannaTech (Midden-Oosten en Azië-Pacific), New West Summit (Noord-Amerika), RASB Media (Europa) en CannabisBPO.

“Omdat er zo snel zoveel veranderingen plaatsvonden, voelden we ons verplicht om de wetenschappelijke en economische feiten naar voren te brengen om belanghebbenden in de sector door deze ongekende crisis te helpen”, aldus Giadha Aguirre de Carcer, oprichter en CEO van New Frontier Data. “We zullen in realtime inzicht geven in de opkomst van nieuwe regionale normen voor de wereldwijde cannabisindustrie, die naar verwachting sterk zal staan ​​te midden van de huidige sociaal-economische wereldwijde crisis.”

Caroline Kowalski
media@NewFrontierData.com